Vilkas Now - Ensimmäinen puoli vuotta -50 %

Perusta moderni ja tyylikäs Vilkas Now -verkkokauppa nyt. 30 päivän ilmaisen kokeilujakson lisäksi tarjoamme verkkokaupallesi lentävän lähdön - puoli vuotta puoleen hintaan ja avaimet onnistumiseen. Mitä se tarkoittaa? Tutustu alta! Hintakampanja on voimassa 1.9. - 30.11.2022.

Avaa unelmiesi verkkokauppa
Pilvi avaimet
HubSpot Video

Nyt on aika perustaa unelmiesi verkkokauppa!

Oletko unelmoinut verkkokaupasta, jossa myyt kauneutta? Käsitöitä? Autonosia? Tai Digituotteita? Se kannattaa perustaa nyt - ehdit vielä hyvin loppuvuoden myyntisesonkeihin mukaan. Kuuden ensimmäisen kuukauden aikana annamme sinulle avaimet onnistumiseen. Tämän jälkeen olemme tukenasi koko verkkokauppiasurasi ajan, kuten olemme tuhansille tyytyväisille asiakkaillemme. Jaamme osaamisemme käyttöösi matkalla kohti tavoitteitasi ja niiden yli.

Hyödynnä 30 päivän ilmainen kokeilujakso, jonka jälkeen säästät puolet maksusta puolen vuoden ajan. 

PERUSTA VERKKOKAUPPA _
Now M - Pidetyin verkkokauppa-alustamme

Vilkas Now M verkkokaupan hyödyllisiin ominaisuuksiin kuuluvat mm. alennuskoodit, ristiinmyynti ja Google shopping. Nämä toiminnallisuudet auttavat sinua monipuolisessa kaupankäynnissä:

⭐ Luo kauppaasi pöhinää ja kasvata myyntiä tarjoamalla tarjouksia alennuskoodien avulla. Kerro koodista sosiaalisessa mediassa, sillä se saa asiakkaat tulemaan kauppaasi ja ihastumaan

⭐ "Tarvitsetko jotain muuta?" Ristiinmyyntimahdollisuus tarkoittaa, että voit tarjota asiakkaallesi jotain lisää. Jotain, joka sopisi hänen valitsemaansa tuotteeseen. Kenties vaikka työvälineitä tai lisätarvikkeita?

⭐ Google tarjoaa hakunäkymiin mainospaikkoja ja Now M'n avulla saat niistä kaikki irti. Google Shopping -ominaisuus vie tuotteesi asiakkaiden silmien eteen, sillä nämä mainokset tulevat ensimmäisenä näkyviin haun yhteydessä.

Älä siis jää ilman tärkeimpiä myyntiä edistäviä toiminnallisuuksia ja huomaa, että verkkokaupan ominaisuudet lisääntyvät luonnollisesti kauppatasojen mukaan.

Asiantuntijoidemme ohjaus on avaimesi onnistumiseen

Perustamalla Vilkas Now verkkokaupan annamme sinulle avaimia onnistumiseen. Alta löydät teemat, joiden parissa verkkokauppiaan ensimmäiset kuukaudet tulevat kulumaan. Kuuden ensimmäisen kuukauden aikana ohjaamme sinua kädestä pitäen eteenpäin kertomalla teemoista tarkemmin koulutusvideoiden ja sähköpostien avulla.

Hyödynnä myös 30 päivän kokeilujakson aikana tarjoamamme kaupan rakentamisen asiantuntijasparraus, joka on Vilkas Now -kauppiaana sinulle maksuton.

Vilkkaan asiantuntijat työssään

Päätä ensin verkkokauppasi nimi. Yllätyitkö?

Verkkokaupan nimellä on tärkeä rooli. Se on kauppasi domainissa, eli osoiterivillä. Se kertoo asiakkaalle myös jotain sinusta ja brändistäsi.

Mieti tavoittaako nimi asiakkaasi. Kuvaako se mitä tuotteita myyt? Tutki markkinaa, mieti asiakaskuntaasi. Pohdi mitä haluat kaupallasi tehdä ja mitä haluat myydä, mitä haluat viestiä asiakkaallesi.

Nimen päätettyäsi, olet valmis perustamaan verkkokauppasi.

1. Perusta Vilkas Now verkkokauppa

Nyt on hyvä aika luoda toimiva verkkokauppa. Et menetä syksyn ja joulun myyntejä, kun teet pohjatyön hyvin. Rakenna kauppasi nyt, ja säästät kun kaupastasi ei ole vielä kuluja ensimmäiseen 30 päivään.  Hyödynnä se tehokkaasti verkkokauppasi rakentamiseen ja virittämiseen. Tämän tehtyäsi keskityt myymiseen ja tuloksen tekemiseen huoletta.

Blogi

Parhaat käytänteet verkkokaupan perustamiseen

Verkkokaupan perustaminen on modernin teknologian ansiosta niin helppoa, että teet sen parissa tunnissa.

Meidän vinkeillä saat rakentamisesta kuitenkin enemmän irti, kun otat huomioon muutaman tärkeän seikan.

Vilkas Group Sari

2. Markkinoi, markkinoi, markkinoi.

Kivijalkamyymälään löydetään sattumalta, mutta verkossa tätä mahdollisuutta ei ole. Se siis tarkoittaa, että markkinointiin on panostettava eri tavalla kuin fyysisen kaupan kanssa. Varmista verkkokauppasi näkyvyys hakukoneissa ja ole läsnä myös sosiaalisessa mediassa. Millaisen asiakaskokemuksen markkinointitoimenpiteilläsi asiakkaallesi lupaat?

Vilkas Group Linnea
panosta asiakaskokemukseen

Mistä syntyy hyvä digitaalinen asiakaskokemus verkkokaupassa?

Ihmiset jakavat tunteen - eivät faktoja.

Kerro tarinasi siten, että asiakkaasi voivat samaistua siihen. Mieltä ja sydäntä lämmittävä asiakaskokemus on nimittäin enemmän kuin osiensa summa.

3. Kampanjat ja verkkokaupan myyntipiikit

Miten hyödynnät myyntipiikkejä sekä boostaat myyntiäsi? Nyt on aika panostaa kaupallisuuteen ja kampanjoihin. Vuoden suurimpia myynnillisiä päiviä ovat Black Friday ja Singles' Day. Näiden, sekä myyntisesonkien kuten joulun ympärille verkkokauppiaan kannattaa rakentaa myynti- ja markkinointikampanjoita. Kun toteat jonkun kampanjan toimivaksi, voit toteuttaa saman kampanjan myöhemmällä sesongilla uudelleen. Näin säästyt myös ylimääräiseltä aivotyöltä. Pyörää ei tarvitse keksiä uudelleen.

💡 Muista! Kotimaisena verkkokauppiaana etuinasi ovat nopeus ja ketteryys sekä saumaton asiakaskokemus.
Avaimet onnistumiseen

Ole siellä missä asiakkaasikin - kampanjat ja sesonkimyynti

Huomioi ajankohtaiset myyntipiikit, jotka kuuluvat esimerkiksi tiettyyn sesonkiin. Mieti kaupallisia toimenpiteitä myynnin edistämiseksi tämän mukaisesti. Varmista, että toimitustavat ovat ajankohtaiset ja aktivoi vanhoja asiakkaitasi. Rakenna myynnin edistämiseen kampanja.

Huomaathan, että esimerkiksi hakukoneiden haut Black Fridayn kohdalla alkavat nousta jo edeltävillä viikoilla - miten huomioit tämän sisällöntuotannossasi?

Vilkkaan myyntijohtaja Timo Korvenoja

4. Edistä verkkokauppasi ja tuotteidesi myyntiä

Sinun tehtäväsi on myydä ja tuottaa liikennettä sekä verkkokauppaasi että viivan alle. Verkkokauppasi myynnin edistämiseksi sinun tulee terävöittää myyntitoimenpiteitäsi: onhan hinnoittelusi kohdillaan?

Vilkas verkkokauppa
Blogi

Omnibus direktiivi - verkkokauppias, muista ainakin nämä asiat

Kun pohdit hinnoittelua ja valmistaudut esimerkiksi kausialennusmyynteihin, on otettava huomioon tuoreet säädökset, jotka koskevat hintojen ilmoittamista.

5. Kehitä verkkokauppaasi ja omaa osaamistasi

Viritä kauppaasi matkan edetessä, myynnin ohessa ja hiljaisina aikoina. Lisää toiminnallisuuksia kauppatasoa vaihtamalla ja kehitä myös omaa osaamistasi verkkoliiketoiminnasta. Kerää verkkokauppasi asiakkailta palautetta, tutustu siihen ja mieti miten voit sitä hyödyntää. Asiakkaidesi palaute on yksi tärkeimmistä mittareista liiketoiminnan kehittämiseen. Rauhallisemmat ajat käytät parhaiten kehittämällä verkkoliiketoimintaasi.

Vilkas Akatemia

Verkkokauppakoulutukset

Kouluttaudu ja kasvata osaamistasi verkkokauppiaana Vilkas Akatemiassa. Osallistumalla asiantuntijoidemme webinaareihin ja tutustumalla julkaisuihimme, kerrytät arvokasta osaamista. Webinaarimme ovat ilmaisia ja kaikille avoimia.

Vilkas Group Noora

6. Kuinka dataa hyödynnetään

Kuuden kuukauden aikana verkkokaupastasi voi kertyä aika tavalla dataa. Oletko jo varmistanut, että verkkokauppasi löydetään hakukoneiden ensimmäisiltä hakusijoilta? Tee tai teetä SEO-analyysi. Tarkastele myös myyntiäsi ensimmäiseltä puolelta vuodesta, milloin meni hyvin ja milloin huonosti? Pystytkö erittelemään mikä toimii ja mikä ei. Pyri tekemään johtopäätöksiä datan perusteella.

Verkkokaupan pyörittäminen on kauppiaan työtä, mutta sitä ei tarvitse tehdä yksin eikä kaikkea tarvitse osata itse. Tärkeimmät työkalut ja neuvot löydät onneksi yhdestä paikasta - siksi Vilkas ja Vilkas Now.

Vilkas Group Now verkkokauppa
Avaimet onnistumiseen

Verkkokaupan analytiikka

Data auttaa sinua kehittämään liiketoimintaasi sinulle suotuisaan suuntaan. Tee toimenpiteitä tavoitteidesi lähtökohdista ja faktaan nojautuen.

Mieti ovatko tavoitteesi verkkoliiketoiminnan ja verkkokauppasi suhteen matkasi aikana kypsyneet, jalostuneet tai muuttuneet?

Kehittämisessä on Vilkkaan lisäpalvelut vertaansa vailla, niiden avulla menestyt verkossa.

Referenssit

Tyytyväisiä asiakkaitamme

Suomessa on tuhansia verkkokauppiaita, joiden bisnestä kotimainen Vilkas vauhdittaa. Hyödynnä heidän kokemuksensa ja oppinsa; perusta seuraava verkkokaupan menestystarina - omalla tyylillä!

Vilkas Now

Asiakkaat löysivät verkkokaupan hämmentävän nopeasti. Avasimme verkkokaupan pari kolme päivää sitten, ja siinä ajassa tilauksia on tullut jo parisataa. Kiirettä siis pitää!

Hanne Tuori-Kalliokoski, Suklaapuoti

Vilkas Now

Taiteilijana on todella merkittävää, että verkkokauppa myös näyttää hyvältä, sillä se on tärkeä osa brändinrakennusta ja kertoo samalla taiteilijauskottavuudesta.

Reetta Koski, Reetta Koski ART

kumppanit

Meihin luottavat

Teemme yhteistyötä valikoitujen, alansa parhaiden asiantuntijoiden kanssa. Hyödynnä kattavaa kumppaniverkostoamme, johon kuuluvat muun muassa:

Kampanjaehdot:

Kampanja alkaa 1.9.2022 ja on voimassa 30.11.2022 klo 23:59 asti. Tarjous koskee uusia Vilkas Now M-XL kauppoja. Kampanjaedun saadaksesi sinun tulee valita kampanja-aikana tilaamallesi kaupalle 12 kk:n (360 päivän) tai 6 kk:n (180 päivän) sopimuskausi, alennettu hinta on voimassa 180 päivää. Laskutuskauden pituuden voit valita muuksi kuin sopimuskauden, laskutuskauden pituus voi olla joko 30 pv, 90 pv, 180 pv tai 360 päivää. Kampanjatarjousta ei voi yhdistää muihin tarjouksiin.

Nyt on aika perustaa unelmiesi verkkokauppa

Oletko unelmoinut verkkokaupan perustamista kauneudelle, käsitöille, autonosille tai digituotteille? Se kannattaa perustaa nyt! Kuuden kuukauden aikana annamme sinulle avaimet onnistumiseen.