Verkkokaupan asiakaskokemus
Verkkokaupan kokonaisvaltainen asiakaskokemus huomioi asiakkaan alusta loppuun. Siihen vaikuttavat verkkokaupan käytettävyys, ulkoasu ja tekniset ratkaisut. Palvelumuotoilun keinoin sujuvoitetaan asiakkaan ostokokemus nautinnolliseksi elämykseksi.




Verkkokaupan ulkoasu ja design palvelumuotoilun keinoin
.png)
Muotoilemme myyvän verkkokaupan
Toteutuksissamme design kohtaa kaupallisuuden
Meille verkkokaupan design tarkoittaa koko kaupan toimivuutta - kuinka helppoa on tehdä ostoksia, miten tuotteet tuodaan esille ja miten kaikessa ilmenee brändi.
Kun muotoilemme kauppasi designin, tasapainottelemme ammattitaitoisesti kaupallisuuden, ulkonäön ja tunnelman välillä. Tavoittelemme onnistunutta vuorovaikutuksen kokemusta, joka tuo merkityksellisyyden tunnetta asiakkaallesi.
Kuusilinna.fi: "Asiakaskokemus lähtee verkosta"


Palvelumuotoilu verkkokaupan suunnittelussa
Hyvin muotoillusta verkkokaupassa on helppo ja miellyttävää tehdä ostoksia, mikä parantaa ostokokemuksia, luo asiakasuskollisuutta ja edistää suositusten antamista. Nämä taas tarkoittavat liikevaihdon kasvua.
Palvelumuotoilun keinoin parannamme verkkokaupan käyttäjäkokemusta asiakaslähtöisesti, ymmärtäen ensin heidän tarpeitaan.
Jos sinusta tuntuu, ettei asiakkaanne käytä verkkokauppaanne halutulla tavalla tai löydä sieltä oikeita tuotteita tehokkaasti, on aika ottaa palvelumuotoilun keinot käyttöön.
Otamalla yhteyttä tarjoat meille mahdollisuuden ehdottaa tarpeeseesi soveltuvaa kokonaisuutta.
Toteutamme puhuttelevia ulkoasuja
Design-osaajissamme on visuaalisia graafikoita ja kaupallisia käyttöliittymäsuunnittelijoita. Heidän ammattitaidon sitoo yhteen tuntemus verkkokauppateknologioista.
Ammattilaisemme luovat ylpeydellä kokonaisuuden, joka on sekä kaunis, houkutteleva että myyvä.
Jätä yhteystietosi ja otamme sinuun yhteyttä.

Verkkokaupan ulkoasu
Tyylikkyys ja käyttökokemuksen suunnittelu ovat menestyvän verkkokaupan peruspilareita. Niiden kautta syntyy asiakaskokemus, joka kasvattaa myyntiä. Tämä ajatus ohjaa projektitoteutuksiamme.
Suurin osa kävijöistä asioi mobiililaitteella, joten varmistamme responsiivisuudella, että toimivuus ja asiakaskokemus jatkuvat myös pienemmässä näytössä.
Ulkoasuprojektin suunnitteluvaiheen jälkeen valitsemme yhdessä teeman, johon istutamme visuaalisen ilmeen. Näin olle rakennamme ulkoasun myös mainostoimiston tekemän ulkoasusuunnitelman pohjalta.
Vilkkaan palvelumuotoilun kokonaisuus sisältää aina vaiheet ymmärryksestä määrittelyyn, suunnitteluun ja toteutukseen. Ulkoasun suunnittelussa todennettu tarve muuttuu suunnittelijamme käsissä konkretiaksi: soljuvaksi käyttöliittymäksi verkkokauppaan.
Verkkokaupan ulkoasussa näkyy yrityksen syvin olemus
Vilkkaan asiantuntijan sparrauksen kautta enduro24 löysi yrityksensä punaisen langan: "mopo ja kaverit – menossa mukana enduro24".
Uudistettu ulkoasu ja logo ilmentää nyt tätä syvintä olemusta, yhteenkuuluvaisuutta.
"Vilkkaan Pieta teki enduro24 verkkokaupan ulkoasun muodonmuutoksen. Ulkoasuun ollaan enemmän kuin tyytyväisiä, siitä tuli erittäin hyvä." kiittelevät yrittäjät Timlinit.

Katso miten olemme auttaneet asiakkaitamme.
Onko sinun verkkokauppasi seuraava?

Mistä syntyy hyvä digitaalinen verkkokaupan asiakaskokemus?
Verkkokaupankäynnin digitaalinen asiakaskokemus lähtee liikkeelle omien asiakkaiden ymmärtämisestä ja ulottuu käytännössä kaikkiin osa-alueisiin teknisestä toteutuksesta aina visuaalisuuteen saakka.
Hyvän asiakaskokemuksen tuomat edut on helppo mitata euroissa, esimerkkinä konversion ja keskiostoksen positiivinen kehitys. Tyytyväiset asiakkaat palaavat verkkokauppaan useammin