Verkkokaupan asiakaskokemus

Verkkokaupan kokonaisvaltainen asiakaskokemus huomioi asiakkaan alusta loppuun. Siihen vaikuttavat verkkokaupan käytettävyys, ulkoasu ja tekniset ratkaisut. Palvelumuotoilun keinoin sujuvoitamme asiakkaasi ostokokemuksen nautinnolliseksi elämykseksi.

Vilkas_verkkokaupan_ulkoasu_referenssi_mustilan_puutarha
Uudistamme kauppasi

Ulkoasu-uudistus Vilkas-kauppiaille

Suunnittele kauppasi juuri sellaiseksi kuin sen kuvittelit. Käytettävällä teemapohjalla ja sisältöelementeillä muokkaat kauppasi sisältöä vaivatta, käytät ajastusoimintoja, lisäät ja poistat kuvia sekä muokkaat sivuja.

Design-asiantuntijamme rakentavat ulkoasun, joka vastaa sekä kaupallisia tavoitteitasi että visuaalista brändiäsi – helposti ja tehokkaasti.

  • Ulkoasun päivitys
  • Yksilöllinen ulkoasu
Koreus ulkoasu
Ulkoasun design -palvelu

Verkkokaupan ulkoasupalvelut alustariippumattomasti

Tarjoamme verkkokauppapohjasta riippumatta ulkoasun suunnittelupalveluita, jotka parantavat verkkokauppasi asiakaskokemusta ja käytettävyyttä. 

  • Ulkoasun visuaalinen suunnitelma
  • Brändisuunnitelma
  • Mainosbannerit
  • Logopaketti
Verkkokaupan saavutettavuus

Saavutettavuusauditointi

EU:n esteettömyysdirektiivi ja digipalvelulaki asettaa verkkokauppiaille velvoitteita saavutettavasta verkkokaupasta.

Vilkas tarjoaa asiantuntevan auditoinnin, joka auttaa sinua täyttämään vaatimukset ja tarjoamaan saavutettavan ostokokemuksen kaikille asiakkaillesi.

Hinta: 360 € (Vilkas-kauppiaat)
 
Vilkas_2024_MG_0609_web
referenssi

Ulkoasun uudistuksella uusia asiakkaita

Verkkokaupan uudistettu ilme toi uudet myyntiluvut. Kässäpuodin uusasiakashankinta lähti kasvuun verkkokaupan ulkoasun uudistuksen myötä. Verkkosivun ulkoasun projekti lähti liikkeelle sparrauksella, jossa käytiin läpi mm. myynnin tavoitteet ja miksi ulkoasu uudistetaan. Hyvällä pohjatyöllä päästiin hyviin tuloksiin.

Kässäpuoti (2)-1
Ota yhteyttä

Keskustellaan tarpeistasi

Design-osaajissamme on visuaalisia graafikoita ja kaupallisia käyttöliittymäsuunnittelijoita. Heidän ammattitaidon sitoo yhteen tuntemus verkkokauppateknologioista.

Ammattilaisemme luovat ylpeydellä kokonaisuuden, joka on sekä kaunis, houkutteleva että myyvä - verkkokauppa-alustasta riippumatta.

Jätä yhteystietosi ja otamme sinuun yhteyttä.

Tai varaa suoraan maksuton keskusteluaika

Anna asiantuntijoidemme auttaa sinua tarpeen kartoittamisessa.

Maksuttomassa konsultoinnissa käymme läpi miten verkkokauppasi asiakaskokemusta voidaan parantaa.

sari-200-200

Sari Peltomaa
050 479 3509
sari.peltomaa@vilkas.fi

Timo_Korvenoja_200px-200px_2021

Timo Korvenoja
050 65 013
timo@vilkas.fi

Kokemuksia Vilkkaasta

Asiakkailta kuultua

Meille verkkokaupan design tarkoittaa koko kaupan toimivuutta - kuinka helppoa on tehdä ostoksia, miten tuotteet tuodaan esille ja miten kaikessa ilmenee brändi. Se tarkoittaa myös tyytyväistä kauppiasta.

Verkkokaupan uudistuksen jälkeen olen todella tyytyväinen – muutos näkyy heti asiakaskokemuksessa! Uudet asiakkaat suhtautuvat verkkokauppaan entistä luottavaisemmin, ja sivusto antaa nyt ammattimaisemman vaikutelman. Uudistus on selvästi nostanut yrityksen profiilia ja luonut mielikuvaa isommasta ja luotettavasta verkkokaupasta. Ennen uudistusta kauppa ei vastannut sitä, mitä halusin – nyt se näyttää juuri siltä kuin pitääkin!

Anna Heino, Kässäpuoti

Odotuksemme olivat korkealla, sillä sivustomme alkoi olla jo vanhanaikainen ja päivitys oli ollut mielessä pitkään. Uuden verkkokaupan ulkoasu ja käytettävyys ylittivät silti odotuksemme. Ero vanhaan on kuin yöllä ja päivällä. Muutostyöskentely oli sujuvaa, ja sekä koulutuksesta että käytöstä huolehdittiin todella hyvin. Tiedämme, että myös jatkossa tukea on helposti saatavilla.

Anne Bauer, Limepop

Vilkkaan uudet ulkoasuratkaisut mahdollistivat kaikki uudistuksessa tavoittelemamme yksityiskohtaisetkin kehityskohteet. Erityiskiitos Vilkkaan designerille Fansulle siitä, miten hän onnistui ammattitaidollaan ja hyvillä ehdotuksillaan tuottamaan visiomme moderniksi ja toimivaksi verkkokaupaksi.

Teemu Koli, Verkkoapteekki

Olemme erittäin tyytyväisiä tehtyyn ulkoasuun ja kiitämme ihanasta työstä sekä taitavista asiantuntijoista.

Irina Nurmi, Finpuro

Katso miten olemme auttaneet asiakkaitamme.
Onko sinun verkkokauppasi seuraava?

Asiakastarina

Verkkokaupan ulkoasussa näkyy yrityksen syvin olemus

Vilkkaan asiantuntijan sparrauksen kautta enduro24 löysi yrityksensä punaisen langan: "mopo ja kaverit – menossa mukana enduro24".

Uudistettu ulkoasu ja logo ilmentää nyt tätä syvintä olemusta, yhteenkuuluvaisuutta.

"Vilkkaan Pieta teki enduro24 verkkokaupan ulkoasun muodonmuutoksen. Ulkoasuun ollaan enemmän kuin tyytyväisiä, siitä tuli erittäin hyvä." kiittelevät yrittäjät Timlinit.

Enduro24_ulkoasu
Verkkokaupan UX ja UI

Muotoilemme myyvän verkkokaupan

Toteutuksissamme design kohtaa kaupallisuuden

Meille verkkokaupan design tarkoittaa koko kaupan toimivuutta - kuinka helppoa on tehdä ostoksia, miten tuotteet tuodaan esille ja miten kaikessa ilmenee brändi.

Kun muotoilemme kauppasi designin, tasapainottelemme ammattitaitoisesti kaupallisuuden, ulkonäön ja tunnelman välillä. Tavoittelemme onnistunutta vuorovaikutuksen kokemusta, joka tuo merkityksellisyyden tunnetta asiakkaallesi.

Kässäpuoti-1
Verkkokaupan ulkoasu
Asiantuntijan näkemys

Mistä syntyy hyvä digitaalinen verkkokaupan asiakaskokemus?

Verkkokaupankäynnin digitaalinen asiakaskokemus lähtee liikkeelle omien asiakkaiden ymmärtämisestä ja ulottuu käytännössä kaikkiin osa-alueisiin teknisestä toteutuksesta aina visuaalisuuteen saakka.

Hyvän asiakaskokemuksen tuomat edut on helppo mitata euroissa, esimerkkinä konversion ja keskiostoksen positiivinen kehitys. Tyytyväiset asiakkaat palaavat verkkokauppaan useammin

palvelumuotoilu verkkokaupassa
palvelumuotoilu verkkokaupassa

Palvelumuotoilu verkkokaupan suunnittelussa

Hyvin muotoillusta verkkokaupassa on helppo ja miellyttävää tehdä ostoksia, mikä parantaa ostokokemuksia, luo asiakasuskollisuutta ja edistää suositusten antamista. Nämä taas tarkoittavat liikevaihdon kasvua. 

Palvelumuotoilun keinoin parannamme verkkokaupan käyttäjäkokemusta asiakaslähtöisesti, ymmärtäen ensin heidän tarpeitaan.

Jos sinusta tuntuu, ettei asiakkaanne käytä verkkokauppaanne halutulla tavalla tai löydä sieltä oikeita tuotteita tehokkaasti, on aika ottaa palvelumuotoilun keinot käyttöön.

Otamalla yhteyttä tarjoat meille mahdollisuuden ehdottaa tarpeeseesi soveltuvaa kokonaisuutta.