Digimarkkinointi-suunnitelma Kasvu

Neljän viikon projektissa tuotetaan digimarkkinointisuunnitelma, johon kirjastetaan markkinoinnin teemat, asetetaan tavoitteet ja valitaan kasvuun tähtäävät toimenpiteet.

Kuulostaako tutulta?

Digitaalisuus tarjoaa koko ajan uusia vaihtoehtoja markkinointiin ja sen seurantaan. Miten valitsemme meille oikeat kanavat ja työkalut? Kuka tekee ja mitä?
Millainen on meidän digitaalinen näkyvyys ideaaliasiakkaan näkökulmasta?
Saadaanko nykyisistä rahallisista panostuksista paras mahdollinen hyöty irti?


Hyödyt

Käytännönläheisen suunnittelun ja nykytilan analysoinnin kautta markkinoinnista saadaan aiempaa tavoitteellisempaa Digimarkkinointi tehostuu, kun seuraat sitä oikein sekä optimoit tuotto- / panossuhdetta.

Yhteinen suunnittelu antaa erinomaiset eväät jatkaa markkinoinnin operointia ja kehittämistä itsenäisesti. Markkinointisuunnitelma Kasvu on tarkoitettu olemassa olevan kaupan kehittämiseen.


Projektin sisältö

→ Tarkoitettu olemassa olevan kaupan kehittämiseen.
Kestää 4 viikkoa, 1 workshop per viikko.
Workshopit 3 tunnin kestoisina etäistuntoina.
Kehittämistehtävät vastuuhenkilöille.


Projektin läpivienti

Neljän viikon projekti koostuu viikottaisista fasilitoiduista workshopeista sekä verkkoliiketoimintasi tarpeisiin räätälöidyistä kehittämistehtävistä. Yhden workshopin kesto on noin kolme tuntia.


Hinta

6580 € +alv

Ota yhteyttä

Ari Paksuniemi ympyrä

Ari Paksuniemi
050 550 8077
ari@vilkas.fi