Verkkokaupan nykytilan ja kasvun kartoitus

Kattavassa kartoituksessa käydään läpi verkkokauppasi, digitaalisen näkyvyyden ja markkinoinnin nykytila sekä kasvupotentiaali. Havainnoista koostetaan analyysi, jonka lopputuloksena saat selkeät toimenpide-ehdotukset perusteluineen. Kuten missä on haasteet ja kehityskohteet, tavoitteiden kirkastus ja miten niihin voidaan päästä.

Vilkas_2024_MG_0582_web
Nykytila

Kuulostaako tutulta?

⛔ Kukaan ei oikein tiedä, mistä päästä kauppaa pitäisi kehittää.

⛔ Verkkokaupan myynti junnaa paikallaan vaikka asiakkaita on.

⛔ Kilpailijasi tuntuvat menevän vasemmalta ja oikealta ohi.

⛔ Kenenkään aika ei oikein tahdo riittää verkkokaupan kehittämiseen.

⛔Digitaalinen markkinointi ei tuota tulosta ja on epäselvää.

⛔ Verkkokauppa ei tue yrityksen strategiaa.

kasvu

Hyödyt tulevaisuuteen

✅ Nykytilan kartoituksen jälkeen tiedätte mitä tehdä, myydäksenne enemmän verkossa.

✅ Pystytte arvioimaan seuraavien toimenpiteiden työmäärät ja kustannukset.

✅ Huomaatte ilmeiset ongelmakohdat ja onnistumisenne.

✅ Nykytilan hahmottaminen vähentää stressiä ja turhaa tekemistä sekä helpottaa olennaiseen keskittymistä.

käytännössä

Projektin läpivienti

Nykytilan analyysi paljastaa nykytilanteen ja antaa vastauksia miten verkkokauppaa kannattaa kehittää ja millä panostuksella, jotta myyntiä saataisiin kasvatettua. Lopputuloksena saat selkeät toimenpide-ehdotukset perusteluineen

Palvelussa analysoidaan mm.
✅ Liiketoiminta
✅ Hakukonenäkyvyys
✅ Sisällöt
✅ Asiakashankinta
✅ Verkkokaupan kävijämäärä, keskiostos, konversio ja kate (4K)
✅ Käytettävyys
✅ Tekniset toteutukset

Projekti sisältää kaksi pidempää etätapaamista (1,5h), asiantuntijan analyysityön, raportin kommentteineen ja ehdotuksineen. Läpimenoaika on 2 viikkoa. 

2 850 €

HalfDay_ländäri_kuva-3

Kiinnostuitko? Ota yhteyttä ja jutellaan lisää tarpeistasi

Vilkas_verkkoliiketoiminnan_asiantuntija
1-3
Referenssi

Enduro24 löysi avaimet verkkokaupan kasvuun

Yrittäjäparin liiketoiminta lähti kasvuun kun sen nykytila kartoitettiin, ja samalla päätettiin kehityssuunnat. Yhdessä Vilkkaan asiantuntijan kanssa käytiin läpi mm. myynnin tila, verkkokaupan näkyvyys ja kilpailijoiden tilanne. Tutkittuaan eri toimijoita Timlinit päättyivät Vilkkaan palveluihin. Miksi? Haluttiin olla varmoja, että saadaan todellisa hyötyjä siitä, mistä maksetaan.