Etusivu » Vilkas Group Oy » Ajankohtaista » Usein kysytyt kysymykset: MyVilkas

Usein kysytyt kysymykset: MyVilkas

kysymysmerkki piirrettynä kameran salamalla

Mikä on MyVilkas?

MyVilkas-järjestelmä korvasi aiemmin kaupan taustahallinnasta löytyneen Kaupan tiedot -nimisen valikon toiminnot. MyVilkas on toiminnallisuuksiltaan laajempi ja kattavampi kuin aiempi Kaupan tiedot -valikko.

Onko MyVilkas sama asia kuin kaupan taustahallinta?

MyVilkas-järjestelmän kautta pääset myös kauppasi taustahallintaan.

Miten pääsen kirjautumaan kauppani taustahallintaan?

MyVilkas-sivuston kautta pääset kirjautumaan kauppasi/kauppojesi taustahallintaan, mutta myös suora kirjautuminen toimii edelleen. MyVilkkaassa pääset kauppasi taustahallintaan painamalla kirjautumissivun jälkeen sinistä “Kaupan ylläpitoon” nappia ruudun oikeassa reunassa.

Mitä MyVilkas-järjestelmässä voi tehdä kaupan taustahallintaan siirtymisen lisäksi?

MyVilkas-järjestelmä on toiminnallisuuksiltaan kattavampi kuin aiempi kaupan taustahallinta. Sivustolla voit esimerkiksi

  • ostaa uusia tuotteita tai palveluita,
  • avata uuden kaupan kokeiluversion,
  • ladata laskukopion laskuistasi,
  • ylläpitää yhteys- ja laskutustietojasi ja
  • palvelun etusivulla saat myös ajantasaisimmat tiedot Vilkkaan kampanjoista.

Mitä saldo tarkoittaa, ja mihin sitä käytetään?

Näet MyVilkkaasta yrityksesi saldotilanteen, joka näyttää, kuinka paljon saldoa yritykselläsi on vielä jäljellä. Saldoa vähennetään päivittäin ostamiesi palvelujen päiväkohtaisella summalla. Kun saldoa on jäljellä 14 päivän verran, järjestelmä luo automaattisesti uuden laskun. Kun lasku on maksettu, maksettu summa siirtyy saldoon.

Jos saldo menee miinukselle, eikä laskua ole maksettu laskun eräpäivään mennessä, lähetämme yrityksellesi sähköpostilla kaksi muistutusta. Jos lasku on ollut maksamatta 17 päivää eräpäivän jälkeen, kauppa suljetaan automaattisesti. Kauppa avautuu vasta sitten, kun lasku on maksettu ja maksutieto on kulkenut Vilkkaan laskutusjärjestelmästä MyVilkkaaseen. Jos lasku on ollut avoinna 2 kuukautta, poistamme kaupan kokonaan palvelimeltamme, eikä sitä saa sen jälkeen enää palautettua.

Pitääkö laskun maksamisesta lähettää erikseen viesti, jos lasku on ollut maksamattomana yli 17 päivää?

Riittää, että maksat laskun. Maksutieto kulkee automaattisesti Vilkkaan laskutusjärjestelmästä MyVilkkaaseen, jonka jälkeen kauppa avautuu. Jos tarvitset apua, maksuaikaa tai epäilet virhettä, ota yhteyttä Vilkkaan myyntiin.

En ole maksanut laskua ja kauppani on suljettu. Miten saan sen heti auki?

Saat kaupan auki heti, jos käyt maksamassa laskun MyVilkkaan kautta ja käytät Verifonen kautta saatavia maksutapoja.

Miksi en pääse kirjautumaan MyVilkas-tilille?

Tarkista, että sähköpostiosoitteesi ja salasanasi on kirjoitettu oikein. Salasanan saat nollattua painamalla kirjautumissivustolla Salasana unohtunut? -linkkiä. Antamalla sähköpostiosoitteesi avautuvassa ikkunassa saat sähköpostin, jonka kautta pystyt vaihtamaan salasanasi.

Minulla on MyVilkkaan kanssa ongelma, johon tarvitsen apua. Mitä teen?

Kaikissa MyVilkkaaseen liittyvissä kysymyksissä voit kääntyä myyntimme puoleen ensisijaisesti sähköpostilla (myynti@vilkas.fi).

Jaa sisältö