Verkkokauppasi kotimainen tekoälykumppani

Älykkäämpi verkkokauppa, tyytyväisemmät asiakkaat. Räätälöidyt tekoälyratkaisumme tukevat verkkokauppasi kasvua ja menestystä. Paranna asiakaskokemusta ja tehosta liiketoimintaasi työkaluilla, jotka vastaavat yrityksesi tarpeisiin.

Vilkas_AI_ryhmä

Älykkäämpi verkkokauppa, tyytyväisemmät asiakkaat – hyppää joukkoon

Vilkas_AI
Verkkokaupan tekoäly

Fiksun tekoälyn ytimessä Vilkas AI

Me olemme täällä sitä varten, että saat tekoälystä täyden tehon irti verkkokaupallesi. Eihän datakaan ole hyödyksi, ellei sitä osaa tulkita. Vilkas AI keskittyy tekoälyn hyödyntämiseen kaupan alalla, yhdistäen tekoälyn parhaat sovellukset, prosessit, tietokannat ja integraatiot kauppiaalle helppokäyttöisiksi palveluiksi.

Olemme oikea kumppani sinulle, joka haluat saada tekoälyllä verkkokaupastasi tuloksia irti. Ammattitaitomme ja yhteistyöverkostomme ansiosta meiltä löytyy osaamista jokaiseen verkkokaupan vaiheeseen liittyen. Onhan meillä siitä jo yli 25 vuoden kokemus.

Vilkas Ai

Lisää resursseja asiakaspalveluun – tehokkaasti

Asiakkaat kaipaavat jatkuvasti parempaa asiakaskokemusta verkkokaupassa. Samalla nykyiset resurssit ovat liian rajalliset monikanavaiseen ja laadukkaaseen asiakaspalveluun. Kuulostaako tutulta? 

Tekoälyn avulla voit saada enemmän irti nykyisistä resursseistasi – ja samalla parantaa asiakaskokemusta verkkokaupassasi. Asiakaspalvelu-agenttimme  ymmärtävät toimialanne erityispiirteet ja yrityksenne tarpeet, varmistaen erinomaisen asiakaskokemuksen kaikissa kanavissa.

Vilkas_AI_ryhmä
Vilkas AI

Tehoja markkinointiin automaatioiden avulla

Verkkokaupan myynnin ja asiakashankinnan kasvattamisessa sosiaalisen median kanavia ei kannata aliarvioida. Sosiaalinen media tarjoaa erinomaisen alustan asiakaskokemuksen parantamiseen, brändin erottamiseen ja myynnin kasvattamiseen.

Markkinointi-agenttiemme avulla sosiaalisen median kanavissa voidaan parantaa konversiota tekoälypohjaisilla chatboteilla ja automaatioilla – mahdollistaen personoidun asiakaspalvelun ja reaaliaikaisen tuen. Kasvumarkkinoinnin palvelumme optimoivat sosiaalisen median strategiat ja tarjoavat räätälöityä markkinointia, keskittyen tulosten saavuttamiseen ja liiketoiminnan kasvun maksimointiin.

Vilkas_AI_ryhhmä

Vapautamme arvokkaita resurssejasi ja keskitymme liiketoimintasi kasvun maksimointiin.  Olipa tavoitteesi sitten uusien asiakkaiden houkuttelu, brändisi näkyvyyden parantaminen tai verkkokauppasi myynnin tehostaminen.

hetki_refe
Referenssi

Kotimainen Hetki hyödyntää tekoälyä menestyksensä tukijalkana

Sauna Aatos on virtuaalinen avustaja asiakaspalvelun tukena verkkokaupassa

Hetki Sauna Finlandin Hetkisauna.com -verkkokaupassa asiakkaita palvelee Sauna Aatos,  virtuaalinen sauna-avustaja. Sauna Aatoksen taustalla toimii tekoälymalli, joka on opetettu toiminaan yrityksen arvojen ja tavoitteiden mukaisesti.

Vilkas AI toimii Hetki Saunan tekoälykumppanina parantaen ja tehostaen verkkokaupan asiakaskokemusta. Sauna Aatoksestakin tuli välittömästi asiantuntija saunomisessa, sekä Hetken saunojen väsymätön puolestapuhuja 24/7. 

Haluatko kuulla lisää tekoälyn hyödyistä? Ota meihin yhteyttä!

Tilaa Verkkokauppa + AI -ajankohtaiset uutiset

Verkkokauppa + AI -uutiskatsaus on sinun kaksi kertaa kuukaudessa ilmestyvä syväsukelluksesi tekoälyn maailmaan verkkokaupan näkökulmasta. Saat suoraan sähköpostiisi asiantuntijoiden analyysit, trendikatsaukset ja käytännön vinkit, jotka auttavat sinua hyödyntämään tekoälyn tuomia mahdollisuuksia.

Tilaa uutiskirje

Lue tekoälyn hyödyistä verkkokauppiaille

tekoäly_asiakaskokemus
Blogi

Verkkokaupan asiakaskokemuksen parantaminen tekoälyn avulla

Hyvä asiakaskokemus on avain menestyksekkääseen liiketoimintaan – myös verkossa. Tekoälyn hyödyntäminen verkkokaupan asiakaskokemuksen parantamisessa voi tuoda monia etuja yritykselle.
AI future customer service online
Blogi

Tekoälyavusteinen chat: Tulevaisuuden asiakaspalvelu

Perinteiset chatit ovat kriisissä. Vastaukset eivät tyydytä asiakkaita, koska palvelu on usein hidasta, kankeaa ja epäselvää.

Tässä kohtaa tekoälyavusteinen chat astuu peliin, mullistaen koko verkkokaupan asiakaspalvelun.

ecommerce merchant online shopping
Blogi

Kuinka tekoäly voi auttaa verkkokauppiasta?

Tekoäly voi auttaa verkkokauppaa tarjoamalla asiakaskokemuksen parantamista chat- ja äänibotin avulla. Tekoälyllä on myös kyky käsitellä ja analysoida suuria määriä tietoja, mikä voi auttaa verkkokauppaa paremmin ymmärtämään asiakkaiden tarpeita ja parantamaan heidän kokemuksiaan.

Kumppanit