Asiakasymmärrys

Omien asiakkaiden ymmärtäminen on ehdottomasti tärkein avain menestyvään kaupankäyntiin.

Asiakas on oltava kannattava, tiedätkö miten sitä hallitaan digitaalisessa kaupankäynnissä ja että palvelulupaus täyttyy?

clay-banks-E2HgkL3LaFE-unsplash
Asiakasdata

Parempaa asiakasymmärrystä datan avulla

Digitaalisuus ja data mahdollistavat entistä paremman asiakasymmärryksen: saatavilla olevaa tietoa on paljon, minkä ansiosta yritys voi parantaa asiakaskokemusta ja sitä kautta myyntiä

Dataa kannattaa ja tulee hyödyntää asiakaskokemuksen parantamiseksi. Digiaikana asiakas odottaa yrityksen tuntevan hänet ja palvelevan dataan perustuen hyvin ja nopeasti.
Ymmärrä tunteella

Tunne myy enemmän kuin järki

Asiakaskokemus on tunnetta. Tämä päivänä korostuu yksilöllisyys. Kuluttajat ovat yhä tarkempia siitä mitä markkinointia he vastaanottavat ja keneltä. Asiakasymmärrys on yksi yksilöllisen markkinoinnin peruspilareista. Sanonta “kaikkea kaikille on ei yhtään kenellekään” pitää yhä vahvemmin paikkansa.

Mitä asiakkaasi tunteminen käytännössä tarkoittaa? Yksinkertaisuudessaan sitä, että yritys ymmärtää asiakkaidensa tarpeita. Tarpeet määrittävät sen millaiset asiakkaat ovat sinun yrityksellesi ne oikeat.

Käydään teidän konseptointitarpeet läpi

Ota yhteyttä

1516311328490
Ari Paksuniemi
Timo_Korvenoja_200px-200px_2021

Ari Paksuniemi
050 550 8077
ari@vilkas.fi

Timo Korvenoja
050 65 013
timo@vilkas.fi