Ulkoasun muokkaus voi jäädä lataamaan, jos kaupan taustaan ollaan kirjauduttu vääränmuotoisella osoitteella. Tämä voi liittyä esim. siihen, että kaupassa on käytössä oman domainin SSL-sertifikaatti aiemman jaetun secure-vilkasgroup.com-sertifikaatin sijaan tai taustahallintaan kirjaudutaan edelleen kokeilukaupan aikaisella osoitteella, vaikka kaupalle on vaihdettu oma domain käyttöön.
Kaupan taustaan kannattaa kirjautua oman domainin muotoisella osoitteella.
Eli jos esimerkkikaupan osoite olisi
https://demo.vilkas.fi
kaupan taustahallintaan kirjauduttaisiin tällaisella osoitteella
https://demo.vilkas.fi/epages/vilkas.admin
Mikä on kauppani taustahallinnan oikea osoite?
Saat selville oman kauppasi taustan osoitteen, kun menet kauppasi asiakaspuolelle ja napsautat jotain kaupassa olevaa linkkiä. Tällöin selaimen osoiteriville tulee näkyviin pitkä URL-osoite. Tästä osoitteesta saat kaupan taustahallinnan osoitteen, kun poistat .sf:n jälkeen kaikki merkit ja kirjoitat sf:n tilalle admin.
Esimerkiksi jos kaupan asiakaspuolella osoite olisi
https://demo.vilkas.fi/epages/vilkas.sf/fi_FI/?ObjectPath=/Shops/17092008-100341
kaupan taustahallinnan osoite olisi tällöin
https://demo.vilkas.fi/epages/vilkas.admin
Tässä vielä tarkemmin, miltä toiminto näyttää selaimessa.
Muut mahdolliset syyt
Jos kaupan hallinnan osoite näyttää oikealta, mutta ulkoasun muokkaus ei silti avaudu, niin kyseessä voi olla myös kauppaan lisätyt omat koodit, kuten seurantapikselit tai chattikoodit. Kaupan hallinnassa kohdassa Asetukset > Yleiset asetukset > Lisäasetukset kannattaa tarkistaa, että sinne lisätyt koodit eivät aiheuta ristiriitoja kaupan omien toiminnallisuuksien kanssa.