Pelastetaan kotimainen joulukauppa yhdessä – osallistu Vilkkaan ja Postin lanseeraamaan kilpailuun!

Tänä vuonna lahjat joulupukin konttiin toimittaa verkkokauppias. Nyt jos koskaan on elintärkeää ohjata kuluttajia suosimaan kotimaista pienyrittäjää!

#pelastetaankauppa eka postaus

Osana Pelastetaan kauppa -kampanjaa Vilkas ja Posti lanseeraavat kilpailun, jonka tavoitteena on herätellä kuluttajia tukemaan kotimaisia pienyrittäjiä vilkkaan joulukaupan melskeissä, joka tapahtuu tänä vuonna pääasiallisesti verkossa.

Nosta somessa parhaat lahjavinkkisi ja osallistut joulukaupan pelastuskampanjan lisäksi kilpailuun, jossa on mahdollista voittaa verkkokaupallesi suurenmoista näkyvyyttä!


Voittajille suurenmoista näkyvyyttä


Kilpailuun osallistuneista verkkokauppiaista Vilkas ja Posti valitsevat yhteistyössä kahdeksan onnekasta, joista jokainen saa kahdeksi viikoksi showroom-paikan Box by Postissa Helsingin keskustassa. Box sijaitsee vilkkaalla kävelykadulla ja showroomit näyttävästi näyteikkunoissa. Tämä on erityinen tilaisuus saada sekä huomattavaa näkyvyyttä sosiaalisessa mediassa että tuotteitasi esille maailman suurimman pakettiautomaatin yhteyteen (yhden palkinnon arvo 1000 €)!


Lue lisää Box by Postista täältä.

Mikä on Box by Postin showroom?


Miten osallistun?


Kilpailuun osallistuminen on helppoa ja yksinkertaista; jaa parhaat lahjavinkkisi Facebookissa tai Instagramissa ja käytä postauksissasi merkintää #pelastetaankauppa. Mitään muuta sinun ei tarvitse tehdä, ja kilpailuun saa osallistua niin monta kertaa kuin lahjavinkkejä riittää. Kilpailu päättyy 23.12. Onnea kisaan toivottavat Vilkas ja Posti! ✨

Takaisin

Saattaisit olla kiinnostunut myös näistä

Pelastetaan kauppa -kilpailun voittajat julki

Vuosi 2020 jää historiaan monella tavalla erikoisena vuotena. Uuden vuosikymmenen alkaessa tuskin...

Black Friday ja Cyber Monday lähestyvät – tuetaan kotimaista yrittäjää!

Kalenterin lehdet putoilevat ja päivä päivältä on pimeämpää. Vaikka luonto käpertyy hiljalleen...

Vilkas ja Custobar – kohti parempaa asiakaskokemusta

Haluamme verkkokauppiaiden panostavan ja kiinnittävän enemmän huomiota asiakkaisiin,...