Etusivu » Vilkas Go » Asiakasprojektit

Asiakasprojektit

TEHOKASTA JA LÄPINÄKYVÄÄ PROJEKTINHALLINTAA

Projektit aloitetaan verkkokaupan vaatimusmäärittelyillä yhdessä asiakkaan ja mahdollisten kolmansien osapuolien kanssa. Kun tavoitteet ja tarpeet ovat tiedossa, alkaa sovittujen tehtävien suorittaminen ja seuranta. Projektin onnistumisen kannalta yksi tärkeimmistä kulmakivistä on juuri tehokas viestintä ja tehtävien hallinta. Vilkkaalla käytämme verkossa olevaa projektinhallintajärjestelmää, johon asiakkaan projektihenkilöille luodaan omat tunnukset. Projektin osapuolille määritetään projektipäälliköt, jotka huolehtivat viimekädessä asioiden etenemisestä sekä päätöksistä.

Kaikki projektitehtävät kirjataan ylös sisältäen mm. tehtävän lisääjän, tehtävälle asetetun vastuuhenkilön, tehtävän tilan, prioriteetin, aloituspäivän ja deadline-päivän. Tehtävän alta löytyvät myös tiedot siihen käytetystä ajasta, joka tuodaan kuukausiraportteihin. Jokainen projektiin kuuluva henkilö voi luoda, selata ja kommentoida tehtäviä.

Edellä kuvatun palvelun avulla Vilkkaan koko projektityöskentely on läpinäkyvää. Asiakas voi milloin tahansa käydä katsomassa projektin etenemistä tai ottaa raportteja suoritetuista tehtävistä. Palvelua voidaan käyttää myös elinkaarihallintaan, sillä asiakkaalla on palvelun käyttöoikeus koko asiakkuuden ajan.

<< Takaisin

Jaa sisältö