Vilkas Akatemia

Vilkas X Matkahuolto 19.1. klo 15-16

Millaista on hyvä asiakaspalvelu nykypäivänä? Matkahuollon asiakaspalvelupäällikkö Tiina Åkerlund kertoo webinaarissa mitä verkkokaupan asiakaspalvelulta odotetaan.

Matkahuollon_logo

Täytä oheinen lomake ja ilmoittaudu webinaariin: 

Vilkas X Matkahuolto to 19.1. klo 15-16: "Asiakaspalvelun uudet tuulet" Tilaisuudessa kuulet lisää aiheista kuten:

✅ Verkkokaupan asiakaspalvelu ja sen suunta tulevaisuudessa

✅ Asiakaspalvelun, asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden kehittäminen

Lue lisää tulevista webinaareistamme täältä. 

Täyttämällä oheisen lomakkeen saat sähköpostiisi viestillä linkin tilaisuuteen. Webinaarimme ovat kaikille avoimia ja maksuttomia.