Osa 3: Miksi tunnistaa asiakkaasi?
Asiakastunnistus ja kivijalkamyymälöiden datan käyttö
Tiesitkö, että kuluttajan voi tunnistaa kanta-asiakkaaksi fyysisessä myymälässä esimerkiksi maksukortin avulla? Perehdymme webinaarissa tähän ja muihin tunnistustapoihin konkreettisten esimerkkien avulla.
Webinaarissa käydään läpi:
✅ Miksi asiakastunnistus on tärkeää?
✅ Millä eri tavoilla asiakkaan voi tunnistaa?
✅ Asiakasdatan hyödyntäminen myymälöissä sekä myymälädatan hyödyntäminen markkinoinnissa
Täytä oheinen lomake ja saat linkin tallenteeseen sähköpostiisi.
Asiantuntijat
Aleksi Montonen
Head of Business Development
Custobar
Ari Paksuniemi
Senior Advisor
Vilkas
Aleksi on auttanut lukuisia B2C asiakasyrityksiä löytämään ratkaisuja ja tekemään parempaa tulosta asiakasdatan keräämisen ja hyödyntämisen avulla. Omien sanojensa mukaan hän on turkulainen, mutta sydämeltään savolainen.
Ari työskentelee Vilkkaalla senior advisorina verkkoliiketoiminnan projektien parissa. Hänellä on vuosikymmenten pituinen kokemus monipuolisista sähköisen myynnin ja markkinoinnin asiantuntijatehtävissä.