Miksi verkkokaupan myynti ei vedä? Opas verkkokaupan kasvuun
Verkkokaupan kasvun 4K-kaavan idean mukaan verkkokaupan myynnin kasvattamisen ja tuloksen paranemisen taustalla on neljä keskeistä tekijää – Kävijäliikenne, Konversio, Keskiostos ja Kate. Tässä oppaassa käymme läpi neljä tehokasta lähestymistä myynnin kasvattamiseen sekä konkreettisia keinoja miten voit parantaa jokaista 4K-kaavan osa-aluetta.
Moni verkkokauppias takkuilee yleisen kysymyksen kanssa: miksi myyntiä ei tule? Iso kysymys, johon vastaus voi löytyä monesta eri paikasta yrityksestä riippuen.
Mutta yleisesti sanotaan, että verkkokaupan menestys perustuu neljään koohon – Kävijämäärä, Keskiostos, Konversio ja Kate. Kun nämä ovat kunnossa, vetää luonnollisesti myyntikin. Tarkastelemalla jokaista K:ta oman verkkokaupan näkökulmasta, voit myös löytää sudenkuoppasi.
Opas verkkokaupan kasvuun: 4K-kaava tarjoaa neljä tutkittua lähestymistä myynnin kasvattamiseen sekä konkreettisia keinoja, joilla voit kehittää verkkokauppasi myyntiä ja menestystä positiiviseen suuntaan.
✅ Kävijäliikenteen kasvattaminen
✅ Konversion kasvattaminen
✅ Keskiostoksen kasvattaminen
✅ Katteen kasvattaminen
Verkkokaupan perustaminenhan on helppoa, mutta sen menestys vaatii aktiivista työtä. Kilpailua markkinoilla on paljon. Kasvun 4K-kaavaa toteuttamalla erottaudut joukosta ja saat konkreettisia työkaluja nostaa myynti kasvuun.
Täytä oheinen lomake ja lähetämme linkin oppaaseen sinulle sähköpostitse!