Vilkas Commerce Day 2016 täytti Messukeskuksen

Vilkas Commerce Day 2016 täytti Messukeskuksen

Helsingin Messukeskus täyttyi 6.9.2016 verkkokaupankäynnistä kiinnostuneista ihmisistä, kun Vilkas Commerce Day 2016 järjestettiin toista kertaa. Päivän aikana kuultiin toinen toistaan inspiroivampia puheenvuoroja siitä, miten verkkokauppaa tulisi kehittää ja markkinoida.

Wilfried Beeck Vilkas Commerce Dayssa

Vilkkaan tyyliin teemaa ei kuitenkaan jääty pyörittelemään pelkästään teoriatasolla vaan asian ytimeen pureuduttiin esimerkein elävästä busines-elämästä. Verkkokauppojen markkinoinnin saloihin yleisö pääsi tutustumaan niin Confettin, Varustelekan kuin Marttiininkin puheenvuorojen välityksellä.

Ari PaksuniemiHans EdlundIsaac MosheJuho Jokinen

Ja huikeita näkymiä asiakkaan ostopolun hahmottamiseen sekä vinkkejä asiakaskokemuksen personointiin saatiin Isaac Moshen vangitsevasta ja markkinointihenkisestä presentaatiosta. Myös Hans Edlundin vei kuulijat samojen teemojen ympäriltä suoraan Polarn O. Pyretin onnistuneisiin toteutuksiin.

Juho Jokinen Dinglestä auttoi verkkobusineksen parissa päivittäin häärääviä ajattelemaan myös asiakaskokemusta sekä brändin puhuttelevuutta verkkokaupan ulkopuolella, kun taas Linda Liukkaan rohkeat ja kansainväliset otteet sekä sinmiinpistävän ennakkoluuloton asenne välittyi varmasti Messukeskuksen perimmäiseenkin nurkkaan.

Linda Liukas

Vilkas Commerce Day 2016 tuskin jätti ketään kylmäksi ja ammattitaitoisten kumppaniemme Talvipuutarhassa esittelemät palvelut täydensivät päivän annin. Haluammekin kiittää lämpimästi sekä kumppaneita että kaikkia tapahtumaan osallistuneita! Teidän ansiostanne päivä oli ikimuistoinen!

Valtteri Lindholm

Tunnelmia Vilkas Commerce Daysta