Etusivu » Vilkas Group Oy » Ajankohtaista » DB Schenker lisää toimitustapoja ja palveluja verkkokauppoihin

DB Schenker lisää toimitustapoja ja palveluja verkkokauppoihin

Ärrä-express

DB Schenkerin toimitustapavalikoimaan kuuluu aluksi Ärrä Express -palvelu, jossa kuluttaja voi noutaa tilaamansa tuotteet valitsemastaan R-kioskista. R-kioskien laaja ja kattava verkosto tarjoaa asiakkaille helpon tavan noutaa tilaukset päivittäisen liikkumisen ohessa. R-kioskit ovat avoinna joka päivä aamusta iltamyöhään, joten asiakas voi noutaa paketit yksilöllisesti sopivaan aikaan.

Yhteistyössä DB Schenker ja EDI-Soft

DB Schenkerin ja EDI-Softin yhteisen kehitystyön edetessä koko DB Schenkerin palveluvalikoiman hyödyt voidaan tarjota verkkokaupoille. Yhteistyön kehittyessä kaikki palvelut paketti- ja kappaletavarakuljetuksista varastointiin ja lisäpalveluihin ovat mahdollisia.

Koti tai Koti+ -palveluiden avulla tuotteet toimitetaan asiakkaan kotiin - jopa asennettuina. Asiakkaalle voidaan tarjota esimerkiksi kodinkoneiden asennus- tai huonekalujen kokoamispalvelua.

Jakelun hallinnasta vastaa DB Schenker. Kuljetustilausten hallinnan toteuttaa EDI-Soft, joka tuottaa sähköisen kuljetushallinnan ratkaisuja. Uusien palveluiden toteutuksessa hyödynnetään EDI-Softin ShipAdvisor-palvelua, joka integroidaan verkkokauppaan.

Jaa sisältö