Digitaalisen kaupankäynnin ja verkkonäkyvyyden kehitys
Tässä ohjelmassa käydään läpi asiakkaan koko digitaalisen kaupankäynnin ja -näkyvyyden kehittäminen viiden pääteeman kautta.
- Asiakasymmärrys
- Kilpailija-analyysi
- Kaupallisuus
- Toimintamalli
- Digimarkkinointi
Kuulostaako tutulta?
- Millainen on meidän digitaalinen näkyvyys?
- Saadaanko nykyisistä rahallisista panoksista, esimerkiksi Facebookiin, haluttua tulosta?
- Ovatko valitut kanavat edes oikeita meille?
- Digitaalisuus tarjoaa koko ajan uusia vaihtoehtoja markkinointiin ja sen seurantaan, miten me hallitaan ne ja valitaan meille oikeat? Kuka tekee ja mitä?
Hyödyt
- Saatte projektin tuloksena päivitetyn asiakasymmärryksen, kaupallisuus-, sekä toimintamallisuunnitelmat.
- Pystytte jatkamaan kehittämistä itsenäisesti.
- Liiketoiminnan jatkuvuuden turvaaminen
- Saatte käyttöösi pitkän ja monipuolisen kokemuksen.
- Uusia ideoita ja sparrausta.
Projektin sisältö
3 - 6 kuukauden projekti, jossa rakennetaan jatkuvan kehityksen prosessit toimiviksi. Tarkoitettu olemassa olevan digitaalisen kaupankäynnin kehittämiseen ja uudistamiseen. Projektin tuloksena digitaalinen kaupankäyntisi ja -näkyvyytesi on päivitetty, uudistettu ja kehitysprosessit luotu jatkoa varten.
Hinta
12 000 - 35 000 € + alv.