Digitaalisen kaupankäynnin ja verkkonäkyvyyden kehitys

Tässä ohjelmassa käydään läpi asiakkaan koko digitaalisen kaupankäynnin ja -näkyvyyden kehittäminen viiden pääteeman kautta.

  • Asiakasymmärrys
  • Kilpailija-analyysi
  • Kaupallisuus
  • Toimintamalli
  • Digimarkkinointi

Kuulostaako tutulta?

  • Millainen on meidän digitaalinen näkyvyys?
  • Saadaanko nykyisistä rahallisista panoksista, esimerkiksi Facebookiin, haluttua tulosta?
  • Ovatko valitut kanavat edes oikeita meille?
  • Digitaalisuus tarjoaa koko ajan uusia vaihtoehtoja markkinointiin ja sen seurantaan, miten me hallitaan ne ja valitaan meille oikeat? Kuka tekee ja mitä?

Hyödyt

  • Saatte projektin tuloksena päivitetyn asiakasymmärryksen, kaupallisuus-, sekä toimintamallisuunnitelmat.
  • Pystytte jatkamaan kehittämistä itsenäisesti.
  • Liiketoiminnan jatkuvuuden turvaaminen
  • Saatte käyttöösi pitkän ja monipuolisen kokemuksen.
  • Uusia ideoita ja sparrausta.

Projektin sisältö

3 - 6 kuukauden projekti, jossa rakennetaan jatkuvan kehityksen prosessit toimiviksi. Tarkoitettu olemassa olevan digitaalisen kaupankäynnin kehittämiseen ja uudistamiseen. Projektin tuloksena digitaalinen kaupankäyntisi ja -näkyvyytesi on päivitetty, uudistettu ja kehitysprosessit luotu jatkoa varten.

Hinta

12 000 - 35 000 € + alv.

3
Referenssi

Verkkokaupan myynti samalle tasolle kivijalan kanssa

Kotimainen Bagstage piti pitkään verkkokauppaa kivijalan lisäpalveluna. Ajateltiin, että se auttaisi myyntiä myymälässä. Vilkkaan digitaalisen kaupankäynnin asiantuntijapalveluiden myötä ajatus kääntyikin siihen, että verkkokauppa voi olla toinen myymälä kivijalan rinnalla ja tuottaa paljon nykyistä enemmän.

Ota yhteyttä

Ari Paksuniemi ympyrä

Ari Paksuniemi
050 550 8077
ari@vilkas.fi