Osoitetarran tulostus

Starter Yes
Mini Yes
Active Yes
Pro Yes

Verkkokaupan taustahallinnassa voidaan tulostaa osoitteita suoraan tarratulostimen tarroille käyttämällä Posti Smartshipin Port Payéta varten tehtyä toiminnallisuutta. Jos sen asetuksiin täyttää Posti Smarshipin sopimusnumeron, tarrat toimivat Port Payé -toimituksissa. Jos sopimusnumeron jättää asetuksista pois, voi osoitetarroja käyttää normaaleissa kirjeissä.

Osoitetarrojen asetukset

Kohdassa Asetukset > Logistiikka > PortPayé asetukset löydät tarran asetukset. Siellä saat määriteltyä lähettäjän osoitteen ja tarran koon. Jos täytät sopimusnumerolle tarkoitetun kohdan, määrittelevät asetukset "Tila" ja "Muoto", miten se esitetään tarralla. Jos sopimusnumerolle tarkoitettu kohta jätetään tyhjäksi, näillä asetuksilla ei ole merkitystä.

Kun asetukset ovat kunnossa, on yksittäisen tilauksen Yleinen-välilehdellä linkki Port Payé -tarran tulostamiseen. Tilaukset > Tilaukset -listasta voi myös valita useamman tilauksen ja sen yläpuolelta valita Port Payé -tarran tulostamisen useammalle tilaukselle kerralla.

Tarrojen ulkonäkö

Jos asetuksissa ei ole sopimusnumeroa, tarra toimii normaalina osoitetarrana.

Jos asetuksissa on Port Payé -sopimusnumero määritelty, on tarrassa näkyvillä tarvittavat merkinnät.

Usean tarran tulostaminen eräajona

Kohdassa Tilaukset > Tilaukset voit valita haluamasi tilaukset ja listan yläreunan työkaluista valinnan "Port Payé". Tällöin kauppa antaa tulostaa kaikkien valittujen tilausten tarran kerralla. Port Payé -nappi voi olla yläreunassa myös Toimitus-valinnan takana, jos kaupassa on käytössä useampia logistiikkaintegraatioita.

 

 

Jaa sisältö