Tuki - Vilkas Now
- Now »
- maksaminen »
- Avarda
Etsitkö Vilkas Suite tukea?
Vilkas Suite tukeenAvarda
Avardan maksuratkaisujen myötä saat lisää palaavia asiakkaita kauppaasi, kasvatat konversiotasi ja kannattavuutesi paranee. Asiakkaillesi tarjotaan joustava ja asiakasystävällinen rahoitusvaihtoehto, ja säästät samalla markkinointikustannuksissa. Asiakas luo ostaessaan ainoastaan sinun kaupassasi toimivan tilin, ja uudelleen ostoksille palaamisen kynnys on selkeästi matalampi.Avarda tarjoaa samat lasku- ja tilimaksutavat verkkokauppaan ja kivijalkamyymälään, mikä toimii loistavasti monikanavaisessa ympäristössä.
Lue lisää Avardan kotisivuilta.
Avarda-maksupalvelun hinta
Kiinteä hinnoittelu 0,35 € + 1,99 % / transaktio (vähimmäislaskutus 20 € / kk). Ei muita kuluja tai avausmaksua.
Käyttöönotto
Ennen kuin Avarda-maksupalvelun saa otettua käyttöön verkkokaupassa, tarvitaan sopimus Avardan kanssa ja tunnukset maksutapaa varten.
Saat lisättyä Avarda-maksupalvelun kauppaasi uutena maksutapana seuraavasti:
-
Siirry kauppasi hallinnassa kohtaan Asetukset > Maksu.
-
Valitse yläosan maksutavoista Avarda.
-
Siirry lisäämäsi maksutavan kohtaan Asetukset.
-
Täytä Avardalta saamasi tunnukset Tunnus- ja Salasana-kenttiin.
-
Tallenna.
Avarda-maksupalvelu kaupassasi
-
Käyttäjätunnus – Tähän täytetään Avardan sopimuksesi tunnus.
-
Salasana – Tähän täytetään Avardan sopimuksesi salasana.
-
Näytä: Maksulomake ostoskorissa – Voit halutessasi näyttää maksulomakkeen suoraan ostoskorisivulla. Tätä kannattaa käyttää vain, jos kaupassa ei ole muita maksutapoja.
-
Aktivoi tilaus: Kun tilaus laitetaan tilaan valmis toimitettavaksi – Voit valita, aktivoidaanko maksu, kun tilauksen tilaksi asetetaan valmis toimitettavaksi.
-
Aktivoi tilaus: Kun tilaus laitetaan tilaan toimituksessa – Voit valita, aktivoidaanko maksu, kun tilauksen tilaksi asetetaan toimituksessa (oletus).
-
Aktivoi tilaus: Kun tilaus laitetaan tilaan toimitettu – Voit valita, aktivoidaanko maksu, kun tilauksen tilaksi asetetaan toimitettu (oletus).
-
Aktivoi tilaus: Kun tilaukselle tallennetaan seurantakoodi (Posti, Matkahuolto, Pakettikauppa ja Shipfunk) – Voit valita, aktivoidaanko maksu, kun tilaukselle tallennetaan seurantakoodi.
-
Valuutta – Valitse maksutavan käyttämä valuutta.
-
Asiakastyyppi – Valitse, voiko asiakkaana olla sekä kuluttajia että yrityksiä vai ainoastaan kuluttajia tai yrityksiä.
-
Käyttöehdot – Valitse, mikä sivu kaupassasi pitää sisällään käyttöehdot.
-
Piilota maksu normaalista tilausprosessista – Voit halutessasi piilottaa Avarda-maksutavan normaalista tilausprosessista.
-
Näytä käyttöehtojen hyväksyntä – Valitse, näkyykö maksulomakkeessa valintaruutu käyttöehtojen hyväksynnälle.
Kun olet saanut maksutavan asetukset määriteltyä, voit sen Yleinen-kohdassa vielä asettaa maksutavan näkyviin asiakkaille. Sen lisäksi kohdassa Asetukset > Maksu löytyy lista kaupan maksutavoista, josta tarvittaessa voit asettaa ylimääräiset maksutavat piiloon.
Lopuksi testaa vielä kaupan asiakaspuolelta maksutavan toimintaa ainakin maksuun ohjautumiseen asti.
FAQ / UKK
Kauppaani tuli tilaus ilman "maksettu" tilaa. Mitä se tarkoittaa?
Kaikki Avardalla maksetut tilaukset, jotka tulevat kauppaan pitäisi olla maksultaan ok ja aina maksettu-tilassa. Jos maksettu-tila puuttuu, niin maksutieto ei ole täydellisesti saapunut tilaukselle. Kannattaa tarkistaa, että maksu näkyy normaalisti maksupalvelussa.
Jos maksu näkyy muuten normaalisti, niin maksettu tilan voi asettaa tilaukselle ja käsitellä tilauksen normaalisti.