Ajankohtaista | Vilkas Group

Vertaa.fi mukaan Pelastetaan kauppa -talkoisiin

Kirjoittanut Vilkas | Apr 14, 2020 6:00:00 AM

Helpottaakseen koronaviruksesta aiheutuvaa haittaa Vertaa.fi tarjoaa uusille Vilkas-asiakkailleen:

  • 2 kuukautta palveluaan täysin veloituksetta:
    • Ilmainen liittyminen (norm. 150 €)
    • Ei kuukausimaksua
    • Ei sitoutumispakkoa
    • Maksuton myynninseurannan rakentaminen (norm. 45 €/kk)

Kampanja on voimassa kesäkuun loppuun.

Liittyminen Vertaa.fi:hin on helppoa ja vaivatonta, tarvitset siihen kaksi asiaa:

  1. Liittymislomakkeen.
  2. Tuotetiedoston, jonka voit tuoda helposti Vilkas Now’n taustahallinnasta

Vertaa.fi-liityntä on mahdollinen Vilkas Now’n L- ja XL-tasoissa ja Vilkas Suiten Active- ja Pro-tasoissa.

 

Vertaa.fi on Suomen suurin ja vanhin vertailusivusto, joka on erikoistunut toimittamaan myyntiä verkkokaupoille 

Vuodesta 2000 lähtien toiminut Vertaa.fi on Suomen suurin ja tunnetuin vertailusivusto, jolla vierailee yli 250 000 kävijää viikossa. Vertaa.fi toimittaa yli 500 000 asiakasta palvelussa oleville kaupoille kuukaudessa. Sivustolta käyttäjät löytävät parhaiten tarpeitaan vastaavat tuotteet etsimällä ja vertailemalla eri tuotteita ja niiden hintoja.

 

Miksi menestyvät verkkokaupat ovat valinneet Vertaa.fin kumppanikseen

Nopeaa näkyvyyttä ja uusia, palaavia asiakkaita

Vertaa.fi antaa verkkokaupalle nopeaa ja helppoa näkyvyyttä. Sivuston käyttäjät ohjautuvat verkkokauppoihin, joissa eivät ole välttämättä ennen asioineet. Parhaassa tapauksessa heistä tulee näiden kauppojen kanta-asiakkaita.

Relevanttia liikennettä valitsemiinne tuotekategorioihin

Vertaa.fi tarjoaa yrityksille relevanttia liikennettä ja mitattavia, hyvin konvertoituvia liidejä. Voitte määritellä itse feedinne ja päättää, minkä tuotekategorianne valikoiman haluatte näkyviin Vertaa.fissä. Tuloksia voitte seurata tarkasti Vertaa.fin rakennuttamassa paneelissa, joka on yhdeydessä Google Analyticsiinne.

Tuotevertailu on tärkeä osa ostoprosessia

Käyttäjätutkimusten mukaan Vertaa.fitä käytetään kaikissa ostoprosessin vaiheissa.

Asiakkaat etsivät itselleen oikeaa tuotetta ominaisuuksien, käyttäjäarvostelujen ja hinnan mukaan.